dilluns, 31 de març del 2008

Propaganda

Avui en dia, la propaganda està molt mal vista. Els anuncis són considerats una agressió: què em voldrà vendre aquest, ara?

Tanmateix, la propaganda és útil: fa conèixer les coses. En el meu cas, a més, és gratuïta del tot: difonc allò que em sembla bo, sense demanar al lector altra cosa que la dedicació d'uns minuts a la lectura de la meva proposta. Si no li agrada, pot tancar i anar a veure Tele 5.

Bé, resulta que un grup d'exalumnes de l'institut han decidit muntar una revista de cultura, que està molt bé. És:

www.mistura.cat

Els aniria bé tenir col·laboradors i, com que compto amb gent il·lustre entre els lectors d'aquest blog, em permeto fer-vos-ho saber.

Espero que us animeu a col·laborar amb gent jove que té iniciatives i ganes de fer coses. De moment, toca una llarga etapa de decadència del país, que tot just acabem de començar, però aquests joves ens mantindran la flama, i gràcies a ella, algun dia, potser renaixerem.

1 comentari:

Martí Duran ha dit...

Nota de l'autor: petita mostra real de bolet verinós.

mar dice:
ei
martí dice:
ei
mar dice:
et puc enviar un petit text del senyor Reitzug a veure que li passa ara...
martí dice:
http://generaliter.blogspot.com/2008/03/els-bolets-verinosos.html
martí dice:
val
mar dice:
ja te l'enviat
mar dice:
em podràs dir que diu
martí dice:
si, ara
mar dice:
jo ja li he enviat el Mietvertrag per correu certificat
mar dice:
com es diu "correu certificat"
martí dice:
diu que imprimeixis
martí dice:
el contracte
martí dice:
i l'enviis al fax que et diu
mar dice:
ja
mar dice:
pero jo ja li he enviat per correu certificat
mar dice:
com es diu això
mar dice:
Herr Reitzug,
mar dice:
ich habe den Brief mit der Mietvertrag gesenden,
mar dice:
martí dice:
einschreibebrief
mar dice:
Danke
mar dice:
merci me'n vai a dormir
mar dice:
tic morta.
mar dice:
Gràcies, demà miraré d'escriure al bon home alemant
mar dice:

martí dice:
val
martí dice:
dew